søndag 13. juni 2010

GOD SOMMER

Da er vårens happeninger over. Utstillingen på Ølberg ble en skuffelse da dommeren delte ut flere 2 premier en 1 premier innen rasen engelsksetter. Billy fikk en første, men ingenting mer. Miss Tallulah en andre, noe som IKKE var fortjent........ synes vi!

Men sett i den store sammenheng betyr det svært lite, sesongen har vært fabelaktig og vi gleder oss allerede til høsten, opplevelser i fjellet med jakt og jaktprøver venter!

Så god sommer til alle to og fibente som er innom og følger oss i Flørli!

2 kommentarer:

Bjørg Vaage sa...

God sommer til dere også! Jeg ringer når vi trenger å "låne" en datter til sosialisering av valpene! Klem fra Bjørg og John

Otto sa...

Hei Morten Og Anne Beth.
Ja naa nermer det seg med stormskritt, og jeg haaper dere faar en god start i AK med Talluh!! Jeg selv sitter i Russland/ Vrangel, Nakhodka og verker:-) Skal kun delta paa derby. Camaro staar naa hos Ola Nedrejord i trening, saa jeg haaper jeg kommer hjem til en tipp topp hund:-) Hils ogsaa til Gisle og Astrid. Haaper de og faar en god start i AK.

Hilsen Otto