onsdag 16. februar 2011

Ja, jeg skal ha valper


Det er jeg helt sikker på, når jeg sitter så begynner knærne å peke utover! Jeg klarer ikke å ligge på magen lenger så nå må jeg ligge på en av sidene. Og så er jeg blitt så sulten, alt kan spises, alt jeg finner på gulvet(og på benken) går ned.
Når vi går tur så løper de andre avgårde helt ville, det gidder ikke jeg med min mage, jeg småtraver rundt og sjekker hvem andre som har vært i dette området, eller sjekker om det ligger noe spiselig i gresset!
I neste uke skal jeg til veterinær å ta bilde inni magen? Ja ja, de får bare sjekke, jeg vet med meg selv at det er noe i magen min, som tar plass og som vokser for hver dag! Vi snakkes når jeg har vært hos veterinæren
Hilsen meg, Ixi

1 kommentar:

Bjørg Vaage sa...

Gratulerer Ixi! Håper alt kommer til å gå bra med deg og dine tilkommende søte små. Håper du får maaaange! Gi lyd når vi kan komme å hilse på dem!