torsdag 15. april 2010

Artic cup 2010

Da flyene sluttet å fly? Hvem skulle trodd at det kunne skje. At vi skulle gå på skøyter og ski i tre måneder på rad i Stavanger hadde vi heller ikke trodd, men akseptert som en mulighet. At det så å si ikke skulle snø i Sirdalen mellom jul og påske, hadde vi smilt av. MEN AT FLYENE SKULLE SLUTTE Å FLY??
OK nok om det
Miss Tallulah sitter nå værfast her i Stavanger og sitter på teppet og kikker på meg, på jaktsekken, på flyburet og reisebagen som står midt på stuegulvet. Billy sier jeg til henne, Billy er heldigvis der oppe! Vi stoler på Billy, Billy vinner Artic cup 2010.
Tallulah legger seg ned på teppet igjen, krysser fremlabbene og ser rolig på meg, jeg snur meg og ser ut av vinduet på en flott vårdag, bursdag har jeg i dag og allting. Men så skulle flyene slutte å fly????

1 kommentar:

Alexander Kristiansen sa...

Gratulerer med dagen på etterskudd Morten! Surt med flyproblemene...men god hund har du uansett :-)